سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد، کلید اُنس گرفتن است . [امام علی علیه السلام]
درباره وبلاگ
مرتضی[15]
ما که از خود چیزی برای گفتن نداریم اما شهید گلستانی گفته بود : وقتی حسین علیه السلام در صحنه است ،اگر در صحنه نیستی هر کجا می خواهی باش ! چه ایستاده بر نماز ،چه نشسته بر سفره شراب... هنوز درست نفمیده ام آیا من هم در صحنه ام یا ... این همان بصیرتی است که رهبرمان از ما انتظار دارد.

خبر مایه
لوگوی دوستان

خوب ماه مبارک رمضان فرا رسید و انشاالله همگی ما آمادگی و لیاقت حضور در این مهمانی و پذیرایی الهی رو داشته باشیم .

به سلامتی سریال های شبکه های سیما هم رو به اتمامه یا به پایان رسیده . خدا رحمت کنه اسد رو اون که با جابر شربت شهادت رو سر کشید و به سلامتی عاقبت به خیر شد . تا شنبه هم آخر سراب معلوم میشه ولی ما نفهمیدیم تو کدوم دانشگاه رسمه دختر پسرا هم رو به اسم کوچک صدا بزنن و دو تا دو تا باهم دیگه ... بگذریم این سریال داستان خوبی داره . حالا باید دید آخرش چطور تموم می شه خدا کنه هندی نباشه .انشاالله هم به زودی زود سریال فکاحی ساختمان پزشگان هم تموم می شه و از شر اون هم خلاص می شیم اون که واقعا شاهکار سریال های بی هویت بود (درجه یک) . الالخصوص در این چند قسمت آخرش که دیگه هیچی کم نزاشته بود و قیاس های مع الفارقش ما رو کشته بود (حتما نوشته برادرمون آقای یامین پور رو در این باره بخونید)و در طول این مدت کم بود دیگه نام جناب فروید رو به عنوان نویسنده و کارگردان در تیتراژ این سریال ببینیم. (حتما نظر دکتر عباسی رو در این باره بخونید) البته این گونه تفکرات در سازندگان این مجموعه نسبوق به سابقه است .

آیا رسانه ملی می داند چه می کند . آیا واقعا دانشگاه های ما این طوریه . والا تو این مدت که ما درس می خوندیم این مدلیشو ندیده بودیم . آیا واقعا ارتباط بین محرم و نامحرم اینقدر بی پروا شده که در تمامی سریال های رسانه ملی ما موج می زنه .آیا واقعا بی حیایی و برگشتن به دورانی که نه از جمهوریت و نه از اسلامیت در این مملکت خبری بود ، به آرزو تبدیل شده ؟ اینقدر حجب و حیای زنان مسلمان ما بی ارزش شده و قراره که اشوه گری های شتری جای اون رو بگیره .چرا اینقدر مسئولین رسانه ملی فراموش کار اند و از راه ولایت فاصله می گیرند . مگر رهبری معظم تا بحال کم دغدغه های خودشون رو به اون ها گوش زد کرده اند . مگر اصلی ترین دغدغه حضرتشون نحوه برخورد و ارتباط بین زن و مرد در رسانه ملی نبوده ؟ کم به آقایون تذکر دادند که حضرات بی تفاوت از کنار این مسئله گذر می کنند! آیا سیره شهدای ما این چنین بوده ؟ آیا اسلاف ما به هر خنده داری می خندیدند و با هر وسیله ای شاد می شدند ؟.آیا مسئولین رسانه ملی نمی دانند مسئول نوع تفکر نسل های آینده درباره دفاع مقدس هستند ؟ آیا واقعا تفکرات کسانی که جان خودشون  رو برای زنده نگهداشتن آرمانهای انقلاب و دفاع از آب و خاک این مملکت کف دست گرفتند این چنین بوده؟ انگار مدیران رسانه ملی فراموش کردند که پر هزینه ترین ابزار تبلیغی رو در اختیار دارند و باید در راه تعالی انسان از آن استفاده کنند نه گمراهی . مگر خبر ندارند که باید مروج الزامات و اوامر الهی باشند نه مخرب آنها . نمی شود که از ساختمان پزشگان به سمت خدا رهسپار شد . خبر ندارند آن شادی و فرحی که دین مبین اسلام آن را به عنوان یک ارزش معرفی می کنه چهارچوب مشخصی داره و بسیاری از تولیدات این رسانه مهم فرهنگی ام القرای جهان اسلام در این چهارچوب نمی گنجه .

من که هر وقت سریال هایی که اینقدر محتوای سخیفی دارند و سعی می کنند برای جلب بیننده با هر ابزار بی شرمانه ای مردم رو به خنده وادار کنند و با سیاسی بازی آرمانهای بلند این مردم رو به سخره بگیرند و هر حقی رو نا حق کنند ، می بینم نا خداگاه احساس شرم می کنم . از ارواح پاک اون عزیزانی که خنده و گریشون برای خدا بود . شوخی می کردند اما حقی رو زیر پا نمی گذاشتند . می خندیدند اما نه به بی حیایی . لطیف بودند و در طنزشون خدا ترسی موج می زد . آنانی که بخاطر حفظ آرمانهای بلندشون الف قامتشون به دال مبدل شد.

لبخند بزن بسیجی


جمعه 90 مرداد 7::: ساعت 4:37 صبح
نظر()