سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
درباره وبلاگ
مرتضی[15]
ما که از خود چیزی برای گفتن نداریم اما شهید گلستانی گفته بود : وقتی حسین علیه السلام در صحنه است ،اگر در صحنه نیستی هر کجا می خواهی باش ! چه ایستاده بر نماز ،چه نشسته بر سفره شراب... هنوز درست نفمیده ام آیا من هم در صحنه ام یا ... این همان بصیرتی است که رهبرمان از ما انتظار دارد.

خبر مایه
لوگوی دوستان

سلام به همه دوستان
امروز صبح یعنی روز شنبه رئیس جمهور محترم و جهادی مون جناب دکتر احمدی نژاد در مراسم تجلیل از اصحاب خبر شرکت کرده بود و سخنرانی کرد و به یک مطلبی اشاره کرد که خیلی از نکته سنجی ایشون خوشم اومد . آقای رئیس جمهور به یکی از اگهی های تبلیغاتی انتقاد جالبی وارد کرد که من متن سخن ایشون رو قرار می دم
............................................................
آقای رئیس جمهور :
شب گذشته در تلویزیون آگهی‌ای در وسط سریال «زیرهشت» منتشر شد که البته
گویی حواس‌شان نبود؛ تبلیغ تلفن همراه بود و تبلیغ می‌کرد که شما به
کشورهای مختلف می‌روید می‌توانید با استفاده از این تلفن با داخل ارتباط
برقرار کنید. وقتی که اسم کشورهای آفریقایی و عربی را می‌گفت چهره‌ یک مرد
سوار بر شتر و در بیابان را پخش می‌کرد ولی وقتی که اسم کشورهای اروپایی را
آورد، هواپیما و برج و این‌ها را پخش کرد. با زدن این مثال می‌خواستم
بگویم که چقدر آنها با تبلیغات سعی می‌کنند ذهنیت‌ها و افکار عمومی را شکل
دهند.
............................................................
حالا یه چند کلمه ای هم خطاب به آقای رئیس جمهور عزیزمون و امیدوارم که مطلب بنده رو تو اینترنت پیدا کنن :
از این همه نکته سنجی شما بسیار خوشحال شدم و کاملا فرمایش شما رو قبول دارم . اما آقای رئیس جمهور نزدیک 99% تبلیغاتی که از رسانه ملی پخش میشه با هدف ایجاد مصرف گرایی تولید میشه و بی بندو باری مصرفی رو در جامعه به وجود میاره که با دیدگاه ها و نظرات امام خامنه ای اصلا همخوانی نداره . به عنوان مثال در تبلیغ یک روغن خاص که نام نمی برم منزلی رو نشون میده که اعضای خانواده اون سه نفرن و شب هم مهمون ندارن ولی بگردم سه مدل غذا که فقط میشه تو بهترین رستورانهای پایتخت یا شهرهای بزرگ پیدا کرد و حد اقل قیمتشون هر پرسی  بین 10000 تا 30000 تومان هست و فقط در دسترس یکسری از شهروندان ... قرار داره رو نشون میده که حتی دل  اونهایی هم که میتونن سالی یک بار از این غذا ها میل کنن رو به قار و قور میندازه چه برسه به اون بندگان خدا که هفته ای یک وعده گوشت بخورن یا نخورن (تازه حالا شده یک هفته قبلا قبلانا خیلی بیشتر بود)
حالا اون شرکت خیلی بهتر و کم هزینه تر و جالب تر می تونه تبلیغ محصول خودش رو بکنه که نیازی به نشون دادن اینجور خونه ها و اونجور غذا ها نباشه .
اینجور خونه ها و اونجور غذا ها حس نرسیدن به آرزو ها رو در یک سری از جوانان و نوجوانان این جامعه که میتونن با توکل به خدا و همت پیشرفت کنن بوجود میاره که خودش زمینه وقع جرم رو در جامعه بالا می بره (یکی از عوارضش اینه).
حالا یک مسئول بعد از رهبری پیدا شده که اومده از این حرفها رو می زنه
آقای دکتر شما در دولتتون توجه خاصی به بدنه مستضعف جامعه دارید . کاری کنید که این فرهنگ تفاخر به مال و دارایی که به ارزشی در جامعه تبدیل شده دوباره به یک خصلت بد در جامعه تبدیل بشه . البته می دونم شما سعی تون رو می کنید و برای ما همین سعی کافیه . آقامون علی (علیه السلام) یارتون باشه و من رو بخاطر این لحن خودمونی ببخشید.

شنبه 89 مرداد 16::: ساعت 10:54 عصر
نظر()
  
<      1   2   3      >