سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده راحیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
درباره وبلاگ
مرتضی[15]
ما که از خود چیزی برای گفتن نداریم اما شهید گلستانی گفته بود : وقتی حسین علیه السلام در صحنه است ،اگر در صحنه نیستی هر کجا می خواهی باش ! چه ایستاده بر نماز ،چه نشسته بر سفره شراب... هنوز درست نفمیده ام آیا من هم در صحنه ام یا ... این همان بصیرتی است که رهبرمان از ما انتظار دارد.

خبر مایه
لوگوی دوستان

چند روز پیش بازی فوتبالی برگزار شده که چند وقتی به اون شهرآورد یا داربی می گن.

بعد از برگزاری شصت و پنجمین شهرآورد با اون حاشیه های کذا و کذا و بعد از پخش برنامه 90 و نشون دادن اون دروغهای شاخدار اون دو تا بازیکن(تیم قرمزه بادمجان)که توهین بزرگی بود به ملت ایران و اون جریمه آبکی که براشون در نظر گرفته شد خیلی فکری شدم.

با خودم فکر می کردم که این انگلاساکسون های موطلایی چه اسباب بازی با حالی برای غفلت نوع بشر دست و پا کردن .(با اسم ورزش)

با خودم فکر می کردم که اگر سالی یک دفعه ، فقط سالی یک دفعه، یکصد هزار نفری که بعضی هاشون ممکنه از سه شب قبل پشت دراستادیوم تو هوای سرد منتظر دیدن بازی باشن یا هزار و هفتصد کیلومتر راه رو برای دیدن نود دقیقه بازی از اون سر کشور کوبیده باشن و اومده باشن تهران،با همون شوق و اشتیاق برای فرج یوسف زهرا (ارواحنا فداه) دعا کنن یقینا خدا در امر فرج تعجیل می کنه .

بقول حضرت آیت الله ناصری "عرضه برابر با تقاضاست . از خدا بخواهید تا بهتون بده ."


یکشنبه 88 بهمن 18::: ساعت 1:2 عصر
نظر()
  
<      1   2